سرعت اتصال اینترنت با خرید VPN افزایش دهید

VPN ها امروز توسط کاربران اینترنت محبوب شده اند برای اینکه امکان گمنامی کاربران و حفاظت از حریم خصوصی آنها را فراهم کنند. هنگامیکه از یک VPN استفاده می کنید داده های شما را طریق یک اتصال بسیار امن و رمزگذاری شده مسیریابی می شوند و اطلاعات شخصی شما نگهداری می شوند. با این حال، به دلیل اینکه ترافیک اینترنت از طریق یک پل مجازی منتقل می شوند یک VPN کند کامپیوتر شما را کند می کند و سرعت اتصال اینترنت شما را میگیرد. بنابراین، مهم است که به عضویت ارائه دهنده سرویس VPN که با سرعت بالایی عمل می کند درآیید، به منظور اینکه بهترین اتصال اینترنت را به دست آورید مخصوصا وقتی از VPN برای هدف خاصی استفاده می کنید.

Improve VPN Speed

یک عقیده عمومی این است که شبکه خصوصی مجازی می تواند سرعت اینترنت تا بین 50 تا 75 % کاهش دهد. برای اینکه واقعا حفاظت شوید و ناشناسی کاملی بدست آورید، ترافیک اینترنت شما باید از طریق VPN تونل شود قبل از این اینکه به مقصد برسد. این پروسه ارسال و دریافت داده ها با سرعت شبکه خصوصی مجازی علاوه بر سرعت اتصال اینترنت خودتان سروکار دارد. در نتیجه، شما نیاز دارید که سرویس VPN سریع و مقرون به صرفه انتخاب کنید.

 

خرید یک VPN که اتصال اینترنت شما را کند نمی کند

  • اگر شما از سرعت اتصال خود هنگامیکه از VPN استفاده می کنید ناراضی هستید، پس نیاز دارید سرویس VPN خرید کنید که دور از مکان واقعی شما نباشد. شما باید توجه داشته باشید که فاصله دورتر که داده باید تا رسیدن به نقطه دیگر طی کند زمان بیشتری میبرد برای اینکه به مقصد برسد. از سوی دیگر، اگر شما ارائه دهنده سرویس VPN انتخاب کردید که با پارامترهای شما کار می کند، شما متوجه افزایش قابل توجه در سرعت اینترنت می شوید. این افزایش قابل توجه در اتصال اینترنت شما مدیون این حقیقت است که شما مسیر غیر ضروری بزرگی اطلاعات شما هر زمانی که به VPN خود متصل می شده اید از طریق آن منتقل می شدند را مرتب داشته اید.
  • علاوه بر این، برای افزایش سرعت اینترنتتان، شما نیاز به عضویت در VPN دارید که تعداد زیادی از سرورها را دارد که به صورت جهانی گسترده شده اند. تعداد کل سرورهای یک سرویس VPN نشان دهنده این است که چه مقدار داده را می تواند اداره کند. تعداد سرورهای بیشتر یک ارائه دهنده VPN ، سرعت بالاتر و عملکرد بهتر را بدنبال دارد. تصور کنید 1000 کاربر اینترنت از سرور VPN یکسانی استفاده می کنند، همه اطلاعات در یکجا جمع می شوند که نتیجه آن سرعت آهسته می شود و هر کاربر باید به نوبه خود صبر کند. با این حال، اگر همان 1000 کاربر روی سرورهای شبکه جهانی بزرگی پخش شوند، فشار بیش از حد داده ها روی سرویس وجود نخواهد داشت، از این رو، اتصال اینترنت شما کاهش نمی یابد با کند نمی شود.

نتیجه گیری

با تقاضای بی سابقه از شبکه های خصوصی مجازی این روز ها به علت افزایش نظارت آنلاین، سیاست های محدودیت جغرافیایی بر روی مطالب وب سایت ها و جرایم سایبری، تعداد کاربرانی که برای بدست آوردن سرویس های VPN قابل خرید مانند کریو در رقابت اند به سرعت افزایش می یابد. در نتیجه، شدیدا توصیه به خرید VPN می شود که ناشناس ماندن، حفاظت و از این ها مهمتر پهنای باند نامحدود را برای بالا نگه داشتن سرعت اینترنت شما را تضمین کند.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online