چطور از VPN در خارج از کشور استفاده کنیم و چرا؟

VPN امروزه به دلایل بسیاری برای کاربران اینترنت بسیار محبوب هستند. خرید VPN کمک می کند که مطمئن باشید همیشه یک اتصال اینترنت امن و خصوصی برای فعالیت های آنلاین خود دارید فرقی نمیکند که در کجا باشید. “تونلینگ” پشت هر VPN کریو به ارائه دهندگان سرویس اجازه می دهد یک فضای امن برای ترافیک داده ها ایجاد کنند، حتی اگر اتصال اینترنت نا امن است؛ مانند Wi-Fi عمومی و هات اسپات ها. از همه مهمتر، VPN ها مفیدتر هستند هنگامیکه به کشورهای دیگر سفر می کنید، و برای هر دو گروه از کاربرانی که به طور جدی برای کسب و کار استفاده می کنند و کاربرانی که گاهی از اینترنت استفاده می کنند ایده آل است.

VPN outside country

چرا خارج از کشور از VPN یا کریو  استفاده کنیم؟

استفاده از VPN خارج از کشور شامل دو دسته است: به VPN خود متصل شوید در حالیکه در کشور متفاوتی هستید و فعالیتهایی مانند یک اتصال می تواند برای شما فراهم شود. جریانی از برنامه های رسانه ای آنلاین مانند: YouTube, BBC iPlayer, Netflix و  Hulu، محدود کردن برخی برنامه های ویدئویی در برخی از نواحی از جهان. از طریق آدرس IP، که نشان می دهد اتصال اینترنت شما از کجا نشات می گیرد، هر منتشر کننده مطالب می تواند مطالب را برای بازدید کنندگان خاص محدود کند. برای مثال، یک سرویس برنامه مانند BBC iPlayer پخش برنامه های ویدئویی خود را به ناحیه بریتانیا محدود می کند، در حالیکه دیگر کاربران واقع در خارج از بریتانیا برای دسترسی به این مطالب محدود شده اند. به علاوه، حتی اگر شما بریتانیایی باشید اما به خارج از کشور سفر کرده باشید مجبور به استفاده از آدرس IP کشوری که در آن هستید خواهید بود، از این رو ، هر زمانی که سعی کنید به محتوای این نوع وب سایت های دسترسی یابید، شما قربانی محدودیت ناحیه ای و سیاست های محدودیت جغرافیایی هستید. با استفاده از شبکه خصوصی مجازی، VPN در خارج از کشور به شما کمک می کند تا محدودیت های ناحیه ای را دور بزنید و به هر محتوای وب که می خواهید دست یابید.

در سوی دیگر، خرید VPN راه موثری است که به شما کمک می کند تا از به خطر افتادن اطلاعات حساس زمانیکه در سفر هستید جلوگیری کنید مخصوصا زمانیکه نیاز دارید تا به حساب کاربری بانک خود وارد شوید و وضعیت کارتهای اعتباری را بررسی کنید یا معاملات بانکی آنلاین انجام دهید. اگر از VPN استفاده نکنید، شما یک هدف آسان برای هکرها و فیشرها خواهید بود. با استفاده از شبکه خصوصی مجازی اطلاعاتی که شما روی اتصال اینترنت عمومی یا خصوصی ارسال و دریافت می کنید را امن خواهد کرد. شما در مقابل جرایم سایبری مانند: کلاهبرداری، فیشینگ، دزدی هویت مسلح می شوید.

چطور از VPN خرید شده در خارج از کشور استفاده کنیم؟

ارائه دهندگان سرویس VPN ارزان بسیاری وجود دارند که ویژگی های شگفت انگیزی عرضه می دارند و حداکثر حفاظت آنلاین و ناشناس ماندن بهینه را به کاربرانشان می دهند. برای اینکه قادر به استفاده از VPN در خارج از کشور باشید، در ابتدا باید برای یک سرویس VPN ثبت نام کنید. اکثر سرویس های VPN یک دوره آزمایشی رایگان ارائه می دهند، با این حال، شما نیاز به پرداخت حق اشتراک دارید برای اینکه بتوانید از همه مزایای آن بهره ببرید. یک نام کاربری و رمز عبور برای حساب کاربری به شما داده می شود. بعد از دانلود برنامه VPN روی دستگاه خود ( کامپیوتر خانگی، تلفن هوشمند یا تبلت)، نیاز است که نام کاربری و رمزعبور خود را در تب تنظیمات وارد کنید تا ترافیک داده های شما از طریق آن منتقل شود و نه از طریق اتصال شبکه ای که در حال حاضر استفاده می کنید. بسته به نوع سیستم عامل شما ، می توانید شبکه VPN خود و اطلاعات دسترسی را در تنظیمات شبکه بی سیم برنامه وارد کنید برای اینکه همه ترافیک از طریق VPN در سطح سیستم مسیر یابی شود. این است چگونگی استفاده آسان شما در خارج از کشور برای اینکه از اینترنت بدون محدودیت لذت ببرید.

خرید VPN کریو در parsvpn.online