چگونه با VPN از فیلترها عبور کنیم؟

با خرید وی پی ان به آسانی سانسورها را دور بزنید

VPN برای سانسور

اعمال سانسور در بسیاری کشورها مانند چین، پاکستان، کره شمالی و سایر کشورهای خاورمیانه اجرا شده است. همه این کشورها سانسورهای اینترنت را پیاده سازی کرده اند تا از دسترسی کاربران به وب سایت های خاص در کشورهایشان جلوگیری کنند. دولت های این کشورها محدودیت ها را با کمک ارائه دهندگان سرویس اینترنت اعمال می کنند. وب سایت های محبوب شبکه های اجتماعی، مانند موتورهای جستجو، مطالب اجتماعی، مطالب مذهبی و غیره در این چنین کشورهایی مسدود شده اند و این قطعا آزادی مشترکین را از بین می برد. کاربران اینترنت می توانند آزادی اینترنت را با دور زدن سانسور ها توسط نصب VPN روی کامپیوتر و موبایل بدست آورند.

شبکه خصوصی مجازی

سرویس VPN عمدتا توسط کاربران اینترنت برای دور زدن محدودیت های آنلاین خریداری می شوند. ارائه دهندگان سرویس VPN سرور هایی در کشورهای مختلف به کار می اندازند و این سرورها کاربران را قادر می سازد تا محدودیت های اینترنت را رفع کنند. محدودیت های جغرافیایی، سانسورهای اینترنت، فایروال ها و غیره می تواند توسط کاربران اینترنت با استفاده از سرویس های ارائه شده توسط یک VPN خوب رفع شوند. دیگر گزینه های جایگزین در دسترس برای کاربران اینترنت در دسترس هستند از جمله پروکسی ها و سرورهای DNS، که کاربران را قادر به دور زدن محدودیت های آنلاین می کنند؛ اما این دو گزینه فرآیند دور زدن را به امنی VPN پیاده سازی نمی کنند.

دسترسی امن

مهمترین فایده ای که مشترکین در هنگام دور زدن سانسورها با VPN بدست می آورند این است که، فعالیت های اینترنتی آنها از همه انواع تهدیدات آنلاین امن می ماند. شبکه پروتکل تونل رمزگذاری شده احتمالا امنترین شبکه اینترنت است و داده ها و فعالیت اینترنت انجام شده توسط مشترکین را از خطرها حفاظت می کند. هکرها و جاسوسان نمی توانند داده های با ارزش تهیه شده توسط افراد و سازمان های دولتی را به سرقت ببرند. سازمان های دولتی و ارائه دهندگان سرویس VPN نمی توانند آدرس IP اصلی را در هیچ مرحله ای تعیین کنند، و این باعث شده VPN یک راه حل برای دور زدن سانسور باشد. فعالیت داده ای انجام شده توسط مشترکین می تواند از همه انواع خطرات و تهدیدات آنلاین حفاظت شود.

دور زدن سانسور با خرید VPN کریو – پیدا کردن کاملترین

کاربران اینترنت باید قادر باشند تا یک ارائه دهنده سرویس VPN کامل به منظور دور زدن سانسور اینترنت پیاده شده در کشور خود پیدا کنند. شرکت های فروش VPN سرورهایی دارند که از کشورهای مختلف عمل می کنند و موقعیت مکانی سرور محدوده دسترسی را که می تواند توسط مشترک بدست آید را تعیین می کند. مشترکین باید یک سریس ارائه دهنده را بر اساس محدوده دسترسی که نیاز دارند انتخاب کنند. موقعیت مکانی سرور VPN تعیین کننده محدوده دسترسی است و تعداد بیشتر مکان های سرور طیف وسیعتری از دسترسی را در اختیار می گذارد. به همین ترتیب بالا بودن تعداد سرورها در یک کشور واحد، ترافیک داده کمتر است. مشترکین نیاز دارند تا انتخاب بر اساس این فاکتورها انتخاب اگاهانه ای داشته باشند. ویژگی های امنیت و ناشناسی ارائه شده توسط VPN در هر شرکت متفاوت است. جنبه های مفید یک سرویس VPN نیز از یک نوع VPN به دیگری متفاوت است. با بررسی دقیق می توانید اقدام به خرید VPN و خرید کریو مناسب خود کنید.

5 سرویس برتر VPN  برای دور زدن سانسور

در اینجا لیستی از 5 ارائه دهنده برتر تهیه شده که آزادی کامل فراهم می کنند.

best vpn for csensorship

خرید VPN ارزان پر سرعت، خرید کریو، خرید وی پی ان برای اندروید و آیفون در parsvpn.online